Sennheiser PX 100-II (Zwart) Review

idleidee 14 juni 2015, laatste update op 15 mei 2016, 303 views

Sennheiser PX 100-II (Zwart)

Frustrerend.. Update 11/10/2015: There is hope on the horizon?! Update 15/05/2016: Still going swell met de nieuwe plug!

Pluspunten

• Erg mooi geluid vind ik (subjectief natuurlijk)
  • Eindelijk een nieuwe plug in 2015, hoopvol.

Minpunten

• 1 kanaal valt steeds uit na enkele maanden, jaar gebruik..

Frustrerend.. want deze heeft een heel mooi geluid.. Echter ik heb er inmiddels al een stuk of 8 liggen. 1 kanaal houdt er na x tijd nl mee op. Soms na enkele maanden, soms na een jaar, en zeker net wanneer de garantie is afgelopen,2 jaar. Of je krijgt er 1 in garantie maar die begeeft het dan weer. De twee jaar beginnen nl niet meer opnieuw te tellen vanaf de vervanging. Dus zolang ie in gerantie was kreeg ik wel een nieuwe, maar ja, wanneer die dus ook weer uitvalt.. Geen doen zo. Wanneer je hem niet pers voor dat unieke geluid wil, koop je best een ander. En Sennheiser! kunnen jullie daar nu echt niks aan fixen? Bestaat toch niet.. :-(

Update 11/10/2015 Een maand of wat ging er weer ntje stuk. Pertang nog liggen zoeken naar alternatieven, maar het geluid van de andere merken ligt me dus echt niet. Toch maar deze... p*ssed off geld uitgeven wederom.. maja..

Krijg ik dat ding thuisgeleverd... haal het uit de doos.. en tot mijn grote verbazing.. De plug is veranderd ! Het is nu een hoekplug. Zoals te zien op de foto. Aangenaam verrast.. Op hoop van zegen is het irritante euvel voorgoed verholpen..

Update 15/05/2016 Het gaat nog steeds goed met de nieuwe plug.

Heb jij ook een Sennheiser PX 100-II (Zwart)?

Da's gek: 8x 2 jaar zou toch 16 jaar zijn?
Of mag je de defecte steeds houden?
Soms kopen/gebruiken mensen er ook meerdere tegelijk... 'De defecte' .. binnen de eerste twee jaar werden ingeleverd. Vervolgens 'de vervanging' die stuk gaat niet meer. Er ligt hier : 5 zijn er kapot en 3 werken er voorlopig nog.. waarvan 1 na vervanging..
Bijzonder dat je die dingen blijft kopen met de beoordeling die je geeft ....
Ja, he, zoals ik al zei: Geluid is erg mooi. Bouwkwaliteit noppens.