Specificaties 4,5" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto E (2015) Zwart Review

Spekkie45Newbie 7 juni 2015, laatste update op 7 juni 2015, 2.410 views

Motorola Moto E (2015) Zwart

Redelijke smartphone voor niet al te veel geld. Camera niet super, maar daar valt mee te leven. Soms wel last van zogenaamde "luchtbellen" onder het touchscreen. Oorzaak, mij niet bekend. Wie durft ?

Pluspunten

• Functionele phone voor een schappelijke prijs.
  • Makkelijk te bedienen, ook voor dummies
  • Gewicht had wat minder gemogen.

Minpunten

• Schermresolutie matig
  • Frontcamera slecht
  • Bij aanraking touchscreen vormt zich soms een "luchtbel" onder het scherm
  • Kan iemand aangeven hoe die zogenaamde "luchtbel" onder het scherm ontstaat ?

Weet iemand waardoor die zogenaamde "luchtbel" onder het touchscreen ontstaat ? Te lang aantippen of te veel druk op het scherm of heeft dit een andere oorzaak ? Komt ook voor als er geen informatie meer op het scherm staat en toch met je vinger over het scherm veegt. Welke techneut weet hierop het antwoord ?

Heb jij ook een Motorola Moto E (2015) Zwart?

Volgensmij is dat van google now?
Absoluut geen idee. Is Google now een app ? Lijkt mij niet. Komt ook voor als de door jou genoemde app, voorzover ik hem op mijn phone heb staan, niet actief is.
Niettemin bedank voor je reactie.
Google now zit standaard in de laatste versie's van andriod, en vaak activeer je het door op home te drukken of te slepen vanaf home naar boven
aanraakbewegingen aan onder developer options?
Waar vind ik die ? Onder instellingen ? Alvast bedankt voor je reactie, iedere suggestie is welkom.
Moet zeggen terwijl de Moto E een lagere resolutie heeft dan duurdere telefoons, vindt ik het scherm toch er mooi uit zien en merk ik weinig verschil vergeleken bijvoorbeeld mijn Nexus 7 2013, wat vooral fijn is dat ik in lichte omgevingen nog vrij duidelijk alles kan zien op het scherm.