Lenovo Z50-75 (80EC003PNX) Review

Andy_wan-kenobiNewbie 3 juni 2015, 316 views

Lenovo Z50-75 (80EC003PNX)

Na de schermbreuk van mijn oude acer was tijd voor een nieuw product. Ik ben student en zocht dus een degelijke laptop voor een budgetprijs.

Pluspunten

• Full HD Scherm
  • Mogelijkheid games op lage/medium instellingen.

Minpunten

• Toetsenbord veert mee.
  • Touchpad niet subliem
  • Batterijduur kort.

Deze laptop voldoet hieraan:

De resolutie, Full HD scherm, hybrid HDD, fijne AMD quadcore processor en AMD Radeon grafische kaart maken deze machine een allrounder waar je ook nog van een film en game kan genieten.

Heb jij ook een Lenovo Z50-75 (80EC003PNX)?