Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows) Review

Sentin White 2 juni 2015, laatste update op 3 juni 2015, 290 views

Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)

Minecraft is een perfect spel als je je creativiteit op de vrije loop wilt laten. Bouw gigantische steden, grote kastelen, piramides in de woestijn. Graaf tunnels en ontdek enorme groten met grondstoffen zoals steenkool, ijzererts, goud en diamanten. Maak je eigen gereedschappen, verbouw je eigen voedsel. Overleef de duistere nacht....

Pluspunten

• Erg verslavend
  • Mooie prijs voor een hartstikke goed spel

Minpunten

• Na lange tijd wordt het toch saai, aangezien alles erg snel herhaaldelijk wordt. Kort gezegd: Weinig variatie.
  • Nieuwe blocks en items (vanuit updates) worden alleen in nieuwe werelden toegepast, niet in huidige.

Besturing Score: 4
Geluid Score: 3
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 4
Replaywaarde Score: 4

Heb jij ook een Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)?

Jouw samenvatting klinkt meer alsof je het copy pasta heb gedaan van de minecraft,net site.

Daarnaast staat er in je pluspunt dat het oneindig veel speelplezier heb en als minpunt dat na een tijdje het saai wordt :S .
Ik heb niks gekopieerd van de Minecraft.net site. Dit heb ik zelf geschreven. Ik zie inderdaad dat ik me met die + en - punten even vergist heb en zal ze aanpassen.

Edit: Vind het al knap dat ik dat met precies 50 woorden geschreven heb.

[Reactie gewijzigd door Sentin White op 3 juni 2015 20:18]