Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Audio-Technica ATH-M40x (Zwart) Review

suarez 30 mei 2015, 1.301 views

Audio-Technica ATH-M40x (Zwart)

Geweldige koptelefoon voor een goede prijs

Pluspunten

• Geluidskwaliteit is echt goed
  • erg comfortabel (over ear)
  • bouwkwaliteit
  • 2 meegeleverde kabels 3.0m en 1.2 meter coiled

Minpunten

• inklapbaar

Ik wilde een goede koptelefoon kopen. ik kwam uit op de ath m50x maar voor 56 euro goedkoper heb je haast dezelfde geluidskwaliteit en design.

De koptelefoon zit echt veel beter vergeleken met duurdere koptelefoons die je kan testen bij bijvoorbeeld de mediamarkt.

de geluidskwaliteit is uitstekend. niet al te veel bass, maar mensen snappen vaak niet dat veel bass juist afdoet aan de geluidskwaliteit.

Wat ik soms vervelend vind is dat de koptelefoon inklapbaar is en dat zorgt ervoor dat je toch altijd moet kijken welke kant je de oorkleppen moet draaien voordat je ze kan opdoen. voordeel is wel dat je hem in het meegeleverde tasje kan opbergen.

ik vind de bouwkwaliteit echt knap. je kan de hoofdband erg ver strekken en ik heb nooit het idee dat de koptelefoon fragiel is en ik er voorzichtig mee moet zijn.

er worden 2 kabels meegeleverd. 1 van 3 meter. Deze gebruik ik voor de computer. en 1 van 1.2 meter die je kan uitstrekken tot 3 meter. dit had niet perse gehoeven van mij om dat ik deze kabel gebruik om muziek te luisteren op mijn telefoon.

ik wil deze koptelefoon aanraden aan mensen die een budget hebben van 100 euro of meer en gewoon een koptelefoon kopen om de kwaliteit en niet om het merk of bass.

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-M40x (Zwart)?

Interresant, Inklapbaar zou een Groot pluspunt zijn voor mij (als student)
Huaw.

Het is inderdaad handig om de koptelefoon uit te klappen en ik noem het niet echt als groot nadeel. alleen is het wel hinderlijk omdat ze niet 180 maar 90 graden inklapbaar zijn, dat je vaak moet moet uitvogelen hoe je ze weer terugdraait. :)
De koptelefoon heeft een kabel zonder mic, is het mogenlijk om een kabel met een mic te kopen en die er aan te verbinden of zal dit niet werken? Miss beetje domme vraag maar zit vooral met gamen op ps4 beetje met de moeilijkheid dat k niet voor een goede prijs een koptelefoon kan vinden die alle functies heeft die ik wil.