Grand Theft Auto V, PlayStation 4 Review

semvheuvelen 25 mei 2015, laatste update op 4 januari 2018, 342 views

Grand Theft Auto V, PlayStation 4 (Product gekocht)

GTA kennen we al heel lang en eigenlijk de game zelf is prima niks over te klagen behalve dat de storyline geen drol aan is. Maar GTA online is erg veel over te klagen en verpest. Prijzen zijn achterlijk net als de sharkcards het is gewoon echt niet leuk.

Pluspunten

• Mooie graphics
  • Vol features
  • Op pc draait de game easy
  • Leuk om te modden in singleplayer
  • Online Heel uitgebreid zeker nu met heists

Minpunten

• snapmatic functie is traag en upload niet meer automatisch naar rockstar social club
  • Nog steeds geen map expansion LS Word super saai
  • Gta online duurt heel lang met laden
  • GTA online Word uitgemolken met saaie updates
  • Verhaal Lijn is een beetje voorspelbaar Ik vond gta iv betere verhaal hebben
  • GTA online: Geld verdienen is haast onmogelijk
  • GTA online: Debiele prijzen voor sharkcards, voertuigen en andere stuff in online
  • GTA online: auto's enzovoort Veels te duur voor de beginners

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 3
Het beste Spel ooit gemaakt!! blij dat ik het gekocht heb.
ik heb singleplayer ook al meerdere keren uitgespeeld want het was een prima verhaal maar vond het verhaal van gta IV toch beter.Graphics op de ps4 zijn wel een verbetering. Online is wat minder, alles in online is achterlijk duur, in game geld kopen is niet normaal duur en geld verdienen is lastig. Het is dus aardig moeilijk om eens eindelijk de auto te kunnen kopen die je altijd wil hebben. Om als beginnende GTA speler online te spelen is dus erg klote je moet erg veel tijd steken in dit spel voor geld. Updates zijn belabberd nooit keer een map expansion dus LS Word Gods saai en de game Word alleen maar uitgemolken met updates die beetje op elkaar lijken. Er zijn super veel modders op pc omdat rockstar alles zo duur maakt en er dan mensen komen die illegaal aan geld willen komen. Dus wil je GTA online doen keep in kind dat het je veel tijd kost.

Heb jij ook een Grand Theft Auto V, PlayStation 4?