Grand Theft Auto V, PlayStation 4 Review

semvheuvelen 25 mei 2015, 323 views

Grand Theft Auto V, PlayStation 4

Gta V is een heel goed spel goede graphics en online altijd leuk Vliegen en auto rijden is ook altijd leuk in dit spel het is net echt maar nadeel is wel dat online heel lang laad en zeker als je naar een volle sessie gaat

Pluspunten

• Mooie Graphics wel iets beter dan Gta v op Old gen consoles
  • Veel leuke Auto's
  • Humor
  • Richt systeem fijn
  • First Person schieten en rijden
  • Rijden en vliegen Heel realistisch (zeker in first person mode)
  • Online Heel uitgebreid zeker nu met heists
  • mooie huizen en gebieden

Minpunten

• snapmatic functie is traag en upload niet meer automatisch naar rockstar social club
  • In Gta sa had je nog san fierro en las venturas in Gta V heb je die plaatsen niet
  • Gta online duurt heel lang met laden
  • Gta online: als ik een sessie join die vol is gaat gta gelijk een andere sessie zoeken en niet terug naar de huidige sessie kost weer tijd
  • Verhaal Lijn is een beetje voorspelbaar Ik vond gta iv betere verhaal hebben
  • Wel Heel duur
  • Singleplayer had wat meer missies moeten hebben vooral heists

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Het beste Spel ooit gemaakt!! blij dat ik het gekocht heb.
ik heb singleplayer ook al meerdere keren uitgespeeld want het was een prima verhaal maar vond het verhaal van gta IV toch beter.Graphics op de ps4 zijn wel een verbetering maar ik zie zelf niet zo veel verschil. Online is toch wel het gene wat ik veel gebruik en nu er heists zijn is het helemaal compleet.
Waar ik niet zo blij mee ben met online is dat sommige auto's achterlijk veel in game geld kosten terwijl die auto's echt bagger zijn zoals de Lampadati pigalle is echt een waardeloze auto kost 500 duizend dollar. Wat ik ook mis is de grote map van gta sa dus san fierro en las venturas op internet zie je al plaatjes dat dat nog gaat komen maar dat is niet zeker

Conclusie zeker kopen Online kan je veel lol beleven en mensen ontmoeten

Heb jij ook een Grand Theft Auto V, PlayStation 4?

Meer advertenties