Specificaties Set - Bekijk alle specificaties

Yamaha MCR-040 (Oranje) Review

prOnorama2 19 mei 2015, 181 views

Yamaha MCR-040 (Oranje)

Mooi design, slechte bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Geluidskwaliteit Score: 3
Deze set heb ik zo'n 3,5 jaar geleden aangeschaft voor de slaapkamer(vooral het design sprak me aan). De CD speler ging na 2,5 jaar kapot.* Vanaf vandaag (19-5-2015) werkt ook de USB poort niet meer. Radio luister ik niet dus dit apparaat is nu waardeloos geworden voor mij. :(

(*ter illustratie: dit is de eerste keer dat een CD(ROM) speler van mij ooit kapot is gegaan. Ik heb hier o.a. nog een Philips CD speler staan uit 1985 die nog prima werkt.)

Het geluid is redelijk maar de bas heeft veel te veel de overhand vanwege de 1 wegconstructie denk ik. Volgende keer ga ik weer voor een 2/3 weg systeem.

Geen aanrader dus ;)

Heb jij ook een Yamaha MCR-040 (Oranje)?