HTC One (M8) 16GB Grijs Review

Angels-Demons 15 mei 2015, 198 views

HTC One (M8) 16GB Grijs

Een prima toestel voor een aardige prijs. Toestel maakt de specificaties waar. De Htc One m8 is een van de beste toestellen van Htc die ik tot nu toe heb gehad.

Pluspunten

• Htc Sense
  • Aluminium body
  • Luidspreker
  • Batterij
  • Scherm
  • IR blaster

Minpunten

• Menu knoppen op het scherm
  • Camera

Htc One m8 is een top product in vergelijking met Samsung Galaxy S5, LG G3, Xperia Z2/3 of Oneplus One. Ondanks het prijs maakt het toestel zijn op papier bestaande specificaties waar, dit kan niet over de in vergelijking gestelde producten worden gezegd.

Er zijn behoorlijk wat pluspunten aan het toestel. Het toestel draait op Htc Sense beter dan de laggy Touchwiz van Samsung. Heeft een aluminium body welke goed tegen een stootje kan. De luidspreker van het toestel is met een woord fantastisch. De batterij hield het bij mij met gemmideld gebruikt met gemak twee dagen vol. Daarnaast beschikt het toestel over een IR blaster waarmee je het toestel als afstandsbediening kan gebruiken.

Ondanks de pluspunten zijn er ook wel enkele minpunten aan het toestel. Een van de minpunten vond ik de camera. De kwaliteit van de foto's met Htc One m8 was meestal wazig. De tweede minpunt vond ik de menuknoppen op het scherm zelf.

Heb jij ook een HTC One (M8) 16GB Grijs?

Ik heb sinds enkele dagen de M8 als opvolger van de HTC One M7 aangeschaft. Lang lopen twijfelen om het vlaggenschip van 2015 te kopen, maar ik kwam geen hele enthousiaste reviews over de HTC One M9 tegen. Bovendien kon ik de M8 voor veel minder in de aanbieding scoren. De M7 was in feite goed genoeg hem opnieuw aan te schaffen. De M8 is echter een waardige opvolger van de M7 . De capacitieve knoppen op het scherm was enorm wennen. Met de camera van de M8 kan ik prima leven. De accuduur is geweldig. Bouwkwaliteit is bij HTC altijd van grote klasse.