Turtle Beach Ear Force X12 (Xbox 360/PC) Review

TheMetal 13 mei 2015, laatste update op 13 mei 2015, 164 views

Turtle Beach Ear Force X12 (Xbox 360/PC)

Goede en stevige headset voor zijn prijs.

Pluspunten

• Geluid
  • Microfoon
  • Volume regelaar/Mute
  • Kabel lengte
  • Comfortable
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Bij hard geluid begint het te kraken (Volume+Bass op max)

Features Score: 4
Gamen
Deze headset heb ik geprobeerd met meerdere games, en geeft eigenlijk bij alles wel goed geluid.
Bij FPS games is er eigenlijk niks op aan te merken, pakt de tonen goed op en ondanks dat het geen 7.1 headset is, kan je alsnog horen waar de vijand vandaan komt.

Muziek
Heb de headset voor meerdere soorten muziek getest, zo beetje alle genre's wel. Er gaat een nieuwe wereld voor je open, als je de echte goedkope headsets/oordopjes bent gewent. Pakt elke toon wel goed op en je kunt ook echt genieten van je muziek.

Films
De gesprekken in sommige films kunnen wat dof klinken, ben er niet zeker van of dit de headset is of de kwaliteit van de film.
Over het algemeen houd ik zelf van horror, met de kwaliteit en wat meer volume aan het geluid, krijgen de films een geheel nieuwe dimensie.

Als je geen groot budget hebt maar toch een goede allround headset zoekt dan raad ik deze zeker aan!

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force X12 (Xbox 360/PC)?