Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 66 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Edifier R1700BT Review

th0ckx 11 mei 2015, 548 views

Edifier R1700BT

prachtige boxen voor een mooie prijs

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Goede prijs
  • Zien er mooi uit (is natuurlijk smaak) en niet te groot
  • Goed afgewerkt

Minpunten

• Bluetooth klinkt zachter dan RCA aansluiing

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 5
Ik heb jaren een Logitech Z5500 gehad. Maar wilde eigenlijk terug naar 2.0 (of 2.1) en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben met de overstap naar deze boxen. Ik heb de Z5500 en deze naar elkaar gehad en de z5500 klinkt dof, de Edifier klinkt rond en vol. De bas is niet overheersend, maar kan wel (als je dat instelt). Kortom ik ben zeer tevreden over deze boxen.

Heb jij ook een Edifier R1700BT?