Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Creative EP-630 (Zwart) Review

tijs14tijs 9 mei 2015, 128 views

Creative EP-630 (Zwart)

Waardeloze kwaliteit, geluid is zeer hard en er is ruis. Ik heb de oordopjes gebruikt in combinatie met mijn macbook, pc, en telefoon, en in alle gevallen was het geluid veel te hard en was ruis duidelijk hoorbaar.

Pluspunten

• Connector niet fragiel

Minpunten

• Geluid veel harder dan normaal
  • Ruis bij 'laag' volume

Ik hoopte dat deze oortjes van goede kwaliteit zouden zijn na het lezen van een aantal reviews. Dat viel jammer genoeg tegen. Ik heb de oordopjes gebruikt in combinatie met mijn macbook, pc, en telefoon, en in alle gevallen was het geluid gewoonweg te hard en was ruis duidelijk hoorbaar.

RUIS
De ruis bij 'laag' volume is verrassend, omdat macbooks beschikken over degelijke audio hardware.
Even ter vergelijking: bij oordopjes van 50 cent is de ruis minder goed hoorbaar.

TE HARD
Als ik het volume op mijn macbook op 1 streepje zet, dan is het geluid wat uit de oordopjes komt al te hard om er lang naar te luisteren. Wanneer ik het volume op de helft zet kan ik de oordopjes als speakers gebruiken, dus als dit volume ineens omhoog zou schieten zou ik doof worden...

Heb jij ook een Creative EP-630 (Zwart)?