Specificaties Tower, 17 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master CM 690 III Window Review

Rubixd 9 mei 2015, 222 views

Cooler Master CM 690 III Window

Echt een top case, genoeg ruimte, stil en een mooi raampje ;)

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Veel functies
  • Veel ruimte
  • Stil
  • Stoffilters zijn perfect geplaatst

Minpunten

• voorkant moet eraf om filter schoon te maken

Deze kast is helemaal top, ik run een i7 4790k op een Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII HERO met als GPU een R9 290 van amd.

Verder heb voor de fans: boven, achter en onder 3 fans waarvan 1 stock fan en 2 aftermarket. De front fan heb ik standaard gelaten ivm de grote 200mm fan.

De case is wel wat groot, dus je koopt echt een tower... hou daar rekening mee.

Met fan control helemaal aan en mijn gpu op load maakt mijn pc wel wat geluid maar dat is logisch.
Idle maakt hij GEEN geluid alleen als je je oor er naast houd.

Als je kijkt naar de prijs en wat je er voor krijgt zou ik deze kast nemen.

Heb jij ook een Cooler Master CM 690 III Window?