Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-ZX750BN (Zwart) Review

Larsdedj 6 mei 2015, 274 views

Sony MDR-ZX750BN (Zwart)

Prijs kwaliteit verhouding kan niet beter. mooi product, weinig geld.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Zit redelijk comfortabel ( max 4 uur )
  • Design is niet verkeerd ( persoonlijk )
  • Makkelijk koppelen
  • Lange accuduur zonder Nc met nc aan iets korter.

Minpunten

• Nc kan niet in de wind gebruikt worden. mics vangen wind.
  • Zit op dezelfde frequentie als wifi.

Laten we heel eerlijk wezen. met deze koptelefoon ben je voor 100 euries best een stukje rijker.
Het geluid is goed, de koptelefoon zit comfortabel en ziet er goed uit.

De noicecancelation werkt niet buiten. wind die blaast in de microfoon en dit hoor je. eenvoudig op te lossen door de noicecancelation weer uit te zetten.
Noicecancelation werkt echter ongekent in de trein, bus of vliegtuig.

Ook andere machine geluiden zoals afzuigkap, droger en vaatwasser hoor je nauwelijks.

Het geluid is prima, bass overheerst ietswat maar is zeker voor films en hedendaagse muziek niet storend.

ik durf niks te zeggen over de levensduur , ik heb de koptelefoon pas een week.

Tot nu toe tevreden, bij een defect zal ik deze revieuw edditen.

Heb jij ook een Sony MDR-ZX750BN (Zwart)?

Die van mij gaat terug naar Bol.
Geluidskwaliteit valt mij eerlijk gezegd wat tegen, de bas is te overheersend.
Het comfort is voor mij het grootste probleem, met een uur deden mijn oren echt gewoon pijn. Voorlopig houd ik het bij mijn MDR-NC31EM.