Microsoft Lumia 535 Zwart Review

zx9r_mario 27 april 2015, 440 views

Microsoft Lumia 535 Zwart

Redelijk goede camera en redelijk goed 5" scherm.

Pluspunten

• Goede kwaliteit beide camera's in deze prijsklasse
  • Batterij komt makkelijk hele dag door
  • Groot scherm
  • Toestel reageert vlot

Minpunten

• Backcover had beter gekunt

Ik heb de T-Mobile prepaid versie gekocht bij de Kijkshop 79,99 (aanbieding). Aangename verrassing is dat deze geen simlock heeft :) Vodafone en Hollandsnieuwe simkaart werkte gelijk.

Anderen schrijven dat het touchscreen problematisch werkt met typen, ik heb geen problemen ondervonden.

Windows Phone is even wennen als je Android gewend bent, maar na een weekendje ermee werken ben je het wel gewend. Verder reageert het toestel vlot, zeker in vergelijk met Android budget toestellen in deze prijsklasse.

Heb jij ook een Microsoft Lumia 535 Zwart?

Ik heb deze telefoon ook een tijdje in mijn handen gehad en getest. Het is eigenlijk een heerlijke telefoon. De backcover heb ik persoonlijk geen problemen mee gehad. Ik dacht wel even van hmm wel vrij dun hoe ik de cover eraf moet halen maar het ging eigenlijk allemaal prima. Dus dacht zelf zal wel gewenning zijn.

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat Google angout door steeds meer mensen gebruikt wordt (in mijn omgeving althans) en Windows dit compleet tegenhoud. Alleen met sommige apps kun je chatten naar mensen in de hangout maar kun je geen groepsgesprekken doen. Dit terwijl er wel een hele mooie app voor de Windows phone was.

Hoop dat ze (Google en Microsft) dit samen ook kunnen oplossen. Dit laatste houd mij op dit moment tegen een Windows phone te kopen. De rest werkt soepel simpel en goed.
Windows houdt niets tegen. Het is Google die het Windows Phone platform volledig boycot. Niet aan Microsoft te verwijten. Google is een bedrijf dat uitgegroeid is tot een bedrijf die weinig respect heeft voor concurrentie, privacy en updates. Google Hangouts is nooit echt van de grond gekomen en zal dat waarschijnlijk ook niet gaan doen.
heb deze telefoon ook gekocht, puur de navigatie straks op vakantie in Canada. Een tomtom bij de lokale wallmart kost 50 meer. Gebruik hem nu als prive telefoon en voor de spelletjes.
Ik herken de opmerking van het achterklepje, dat gaat wat krakken. Echter een klein stukje dubbelgevouwen papier ertussen doet wonderen. Het gekraak is weg en voelt daardoor steviger aan.
Ach ja dat scherm, goed leesbaar, werkt niet zo fijn als een vele malen duurdere iPhone of Android. Is dat erg, nee dat is nl. appels met peren vergelijken. Scherm en touch werken goed, als je rekening houd dat je wat nauwkeuriger met je "verzoek" na je scherm moet gaan. Al met al een prima telefoon.
Als er een Nike+ running app voor deze telefoon zou zijn dan had ik hem vandaag nog gehaald!