Specificaties Behuizing - Bekijk alle specificaties

Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart) Review

CrisT 18 april 2005, laatste update op 19 april 2005, 179 views

Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart)

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Makkelijke bevestiging voor HD's
  • Goede PSU

Minpunten

• Lak krast makkelijk
  • Frontpanel aansluiting niet helemaal goed

Kwaliteit voeding Score: 4
Antec verkoopt deze kast als de stil ("Hear the silence") en hij is ook wel stil, echter wel hoorbaar. Ik heb hem gekocht vanwege de stilte, en ik ben er wel tevreden mee. Ik ben ook tevreden met de ruimte in de kast, heel veel ruimte voor de HD's, erg makkelijk te plaatsen en met rubberen voetjes. Hij wordt ook standaard geleverd met SATA voeding connectors, ook handig. De voeding zelf is ook van goede kwaliteit, heb er zelf nog geen problemen mee gehad
Er zijn echter ook een paar dingetjes die ik minder fijn vind. De kast heeft een front panel met een volgens de handleiding standaard lay-out van de aansluiting voor op het moederbord, alleen na lang zoeken en experimenteren bleek er een aarde draadje teveel aangesloten te zitten (USB). Dit blijkt een probleem bij meer mensen. Daarnaast krast de prachtig mooie zwarte lak nogal snel, maar ach, dan moet ik maar ook voorzichtiger zijn :) .
Al met al een prima kast die ik iedereen kan aanraden!

Heb jij ook een Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart)?