Specificaties 5,7" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart Review

jlint94Newbie 21 april 2015, 495 views

Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart

Beste telefoon op de markt dit moment. Ongetwijfeld!

Pluspunten

• Helder en scherp beeld
  • Hij is erg snel, zowel in gebruik als opladen (in 30 min helemaal vol)
  • Camera zowel voor als achter hebben veel verschillende functies
  • S-pen
  • Vingerscanner
  • Luxe uiterlijk
  • Je kan hem gebruiken als e-reader of tablet
  • 5GHZ wifi

Minpunten

• Zit niet lekker in je broekzak
  • Prijskaartje is aan de hoge kant

Ik heb deze telefoon nu ruim een half jaar en je kunt in mijn ogen geen betere telefoon hebben dan deze. Hij is super snel, het beeld is erg scherp en duidelijk, hij heeft een luxe disign, 5ghz wifi verbindingen. Wat wil je nog meer?

Heb jij ook een Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart?

Zelf heb ik nu ruim een maand de Galaxy Note 4. Op het eerste gezicht was het een super mooie grote phablet. Ik was meteen verliefd op het grote qhd Super Amoled scherm. Wat overigens in mijn optiek niet echt tot uiting komt. Het scherm is scherp, maar daar heb je het meegehad.

De 2,7Ghz octacore wat een beest van een processor zou moeten zijn laggt bij spelletjes zoals The Simpsons Tapped Out... Bij mijn Galaxy S5 (2,5Ghz quadcore) totaal geen last van. Hier heb ik ook vaak last van met andere apps zoals de Navigatie.

De batterij is niet geweldig sterk, hij gaat vaak nog geen dag mee, voor de middag zoals nu met af en toe facebooke, mailen, en reviews bekijken is mijn batterij al ruim voor de helft leeg...

Echt super premium voelt de Note 4 niet aan, de kwaliteit prijsverhouding klopt in mijn optiek niet helemaal.

Verder is het een telefoon die doet wat hij moet doen. Wat een fijn detail is, is dat er een snellader meegeleverd word. Die ik structureel in mijn tas heb zodat ik gewoon even snel mijn batterij bij kan vullen.

Pluspunten
[list] Groot helder scherm
[list] Snellader
[list] Handige S-Pen
[list] Goede camera, voor en achter
[list] 32GB interne opslag

Minpunten
[list] Niet zo overpowered als men zegt
[list] Van de qhd 4x 720p zie je niet veel
[list] Te veel standaard meegleverde apps, Whatsapp en Facebook om er een paar op te noemen.
[list] 3GB Ram is hetzelfde als de Note 3
[list] Lay-out Android 5.0.1