Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Mouse M235 (Donkergrijs) Review

Janneman96 16 april 2015, laatste update op 16 april 2015, 563 views

Logitech Wireless Mouse M235 (Donkergrijs)

Prima muis. Ongeveer 4 5 jaar intensief gebruikt.

Pluspunten

• Optische sensor werkt op alle ondergronden, onder alle omstandigheden. De sensor geeft ook geen licht af wat zichtbaar is voor de mens.
  • Zo compact als een comfortabele muis kan zijn.
  • Is in de vorm van de hand voor links n rechtshandigen.
  • Muisknoppen werken perfect over de hele lengte.
  • Muiswiel rolt snel en in tikjes, wat fijn is voor Windows.
  • Goed gebouwde ondergrond waar geen vuil achter blijft haken.
  • Ontzettend energiezuinig.

Minpunten

• Rubber aan de zijkant begon los te korrelen na ongeveer 3 jaar intensief gebruik.
  • Batterij blijft soms niet op zijn plek zitten, op te lossen door een schuimrubbertje aan de binnenkant van de batterijklep te plakken.
  • Geen programmeerbare knoppen.

Prima muis. Heeft het zo ongeveer 4 a 5 jaar volgehouden. De linker muisknop werkt nu soms niet meer, die is beschadigd geraakt door de vibraties van een rit in de bus op een hobbelige weg. Ik ga hem opnieuw kopen =)

Mocht je het probleem krijgen dat de muis uitvalt als je er met enige kracht op de tafel slaat, kun je een schuimrubber of iets anders met enige veerkracht voor de batterij doen zodat hij beter op zijn plaats blijft.

Heb jij ook een Logitech Wireless Mouse M235 (Donkergrijs)?

Beste,

Raad jij deze muis aan voor gamen? Speel regelmatig een potje Call of Duty, ook veel offline games. Heb nu al een aantal ''game'' muizen uitgetest. Heb 2 jaar gedaan met een Razer Deathadder (die overigens niet kapot is) maar is zeer oncomfortabel. Laatst een G502 besteld, alleen al die stomme knopjes... Dus terug gestuurd. Nu een G700s in bezit, de zijkanten is van glad kunststof, je verliest snel grip en krijgt zweethanden. Nu ben ik een beetje klaar met die shit game muizen, dus zoek ik het in de normale hoek aangezien gamemuizen niet eens zo veel werken... Ik hoop van je te horen :-). (Belangrijk voor mij: Goede grip, goed signaal, draadloos, goede sensor).

Jefixed