Philips Fidelio L2BO (Zwart) Review

Yaron-l 8 april 2015, laatste update op 8 april 2015, 566 views

Philips Fidelio L2BO (Zwart)

Deze koptelefoon heeft niet te veel bas en het klinkt ontzettend zuiver.

Pluspunten

• Het geluid
  • Niet te veel bas
  • De kabels 3.5 mm, 6.3 mm

Minpunten

• In een rustige ruimte kunnen anderen om je heen horen wat je luistert bij het volume hoger als 50%
  • Transport middel, een stoffen zakje bied niet veel bescherming

Hallo,

Omdat ik dagelijks uren achter de computer zit (op school en op het werk) had ik behoefte aan een goede en degelijke koptelefoon.Ik had een budget van §200,- euro en na veel speurwerk ben ik uiteindelijk uitgekomen op de Philips fidelio l2.

Toen uiteindelijk de koptelefoon binnen kwam ben ik hem gaan testen, door mijn variŽrende muziek smaak vraag ik veel van een koptelefoon en dat kon de Philips Fidelio l2 leveren.

Het geluid is zeer prettig om aan te horen en het klinkt ontzettend zuiver!

Deze koptelefoon heeft genoeg bas maar niet te veel.. wat prettig is zodat je echt de muziek kunt horen en niet de bas die alles overstemt.

De audio kabel kan los gemaakt worden, zodat je hem kan verwisselen met een andere kabel.
Er worden 2 kabels mee geleverd en een convertor van 3.5 mm naar 6.3 mm audio jack.
De kabels zijn 1.2 meter lang.

De bescherm hoes is van een zachte stof gemaakt, maar dit bied niet heel veel bescherming.

Heb jij ook een Philips Fidelio L2BO (Zwart)?