×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Skiller Pro (Qwerty US) Review

The Denman448 1 april 2015, 403 views

Sharkoon Skiller Pro (Qwerty US)

Het design en verlichting is erg mooi. Wat me wel gelijk opvalt is dat de toetsen gevoelsmatig erg dicht bij elkaar zitten waardoor je snel op een andere toets drukt. Dit kan een kwestie zijn van wennen. Minpunt USB kabel erg kort (1,5m). Prijstechnisch een topper.

Pluspunten

• Design
  • Verlichting (backlight)
  • Prijs kwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Korte USB kabel

Ik heb dit toetsenbord vanmiddag binnengekregen via Alternate.

Het design van het toetsenbord is erg mooi en slank. Wat me wel gelijk opvalt is dat de toetsen gevoelsmatig erg dicht bij elkaar zitten waardoor je snel op een andere toets drukt. Dit kan een kwestie zijn van wennen. Ik moet tevens zeggen dat Sharkoon wel behoorlijk veel functies op de verschillende knoppen heeft getracht te proppen. Het komt wat druk over, maar storend is het zeker niet.

Het blauwe backlight is in 11 verschillende standen te zetten van licht tot aan geheel uit en een fade in / out stand. Deze verlichting is erg plezierig en niet storend.

Wat wel een minpunt is, is dat de USB kabel wel erg kort (1,5m) is. Wat verder nog wennen is is dat de FN toets rechts naast de spatie zit in plaats van links.

Voor nog geen 3 tientjes is dit nu al prijstechnisch een topper.

Heb jij ook een Sharkoon Skiller Pro (Qwerty US)?