Abit IC7-Max3, i875P (Lan, Sound, Sata, 1394) Review

Kanarie 11 april 2005, laatste update op 1 januari 1970, 799 views

Abit IC7-Max3, i875P (Lan, Sound, Sata, 1394)

Pluspunten

• Extra koeling van de MOSFETS met behulp van OTES systeem.

Minpunten

• Standaard fan van OTES is op hoge toeren lawaaiig
  • Standaard Northbridge fan is op hoge toeren lawaaiig

Layout Score: 3
In januari 2004 heb ik dit moederbord aangeschaft voor een grondige computer update. Ik ben tot de keuze van dit moederbord gekomen na het lezen van een grote hoeveelheid reviews die allemaal behoorlijk positief waren over de Abit IC7-Max3.

De support van Abit is ook goed. Omdat het bord nog relatief nieuw is worden er nog geregeld BIOS updates uitgebracht. De laatste is van november 2004. De enige problemen die ik sinds het gebruik van dit bord heb gehad zijn een aantal problemen met 'cold boots'. Soms weiger het systeem te starten, maar dit kan ook een probleem zijn met de voeding (Zou toch niet mogen met een Zalman 400Watt voeding).

Heb jij ook een Abit IC7-Max3, i875P (Lan, Sound, Sata, 1394)?