Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Beyerdynamic DT 770 Pro 250 Ohm (Grijs, Zwart) Review

Brunniepoo 26 maart 2015, laatste update op 9 augustus 2015, 504 views

Beyerdynamic DT 770 Pro 250 Ohm (Grijs, Zwart)

De Beyerdynamic DT 770 Pro heeft een prima geluid en zit vooral ook erg comfortabel, ook in combinatie met een bril.

Pluspunten

• Zit comfortabel (ook icm een bril)
  • Goed geluid
  • 3 meter snoer

Minpunten

• Niet echt mooi
  • Om de nek hangen is nauwelijks mogelijk

Ik was al in het bezit van een goede hoofdtelefoon (een Sennheiser HD25-1 II) maar deze zit sowieso al erg strak en in combinatie met een bril werd dit na enkele uren erg pijnlijk. Ik was dus op zoek naar een goede tweede hoofdtelefoon die uiteraard goed geluid biedt maar ook comfortabel zit.
De keus is - na verschillende modellen gepast te hebben - uiteindelijk op de Beyerdynamic DT 770 Pro gevallen. Omdat ik er uitsluitend gebruik van maak icm een versterker heb ik voor de 250 Ohm variant gekozen. Ik heb er geen spijt van: de hoofdtelefoon zit heel comfortabel en heeft een goed, neutraal geluid. Urenlang luisteren via de hoofdtelefoon is geen straf meer.

Heb jij ook een Beyerdynamic DT 770 Pro 250 Ohm (Grijs, Zwart)?

Zonder geluid hoor ik mezelf nog prima, met geluid hangt het natuurlijk erg af van het volume :)

Overigens is mijn ervaring na ruim vier maanden nog steeds zeer positief.
Oke, dit wilde ik ff weten want ik ben bang (omdat het een gesloten koptelefoon is) dat je gaat schreeuwen zeg maar, omdat je jezelf wil horen.

Bijvoorbeeld in een skypecall of op teamspeak.

Want ik hoorde dat je jezelf wel hoorde met de dt 990 pro, het nadeel is dan wel dat hij veel geluid lekt, en dat wil je ook niet echt.
De 770 lekt naar mijn mening nauwelijks geluid, maar ben jij sowieso niet meer op zoek naar een hoofdtelefoon met microfoon?
Nee, ik ben van plan om een microfoon ernaast te kopen
Als je deze koptelefoon op hebt, hoor je jezelf dan wel nog gewoon een beetje praten of hoor je dat zelfs niet?