Trust Como Review

NinjaPownz 25 maart 2015, 74 views

Trust Como

Goed geluid, niet heel comfortabel en slechte microfoon.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Microfoon
  • Niet comfortabel

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 1
De headset heeft, voor zijn prijsklasse een goed geluid. De klanken zijn vrij helder (wat minder bij de middentonen) en heeft een sterke bas.
De headset zit echter niet comfortabel, ik ging al weer snel over naar mijn speakers. De headset zit, voor mij, veel te strak om mijn hoofd geklemd. Dit zou op zich geen probleem zijn, als de kussens zacht waren. Dit was helaas ook niet het geval.
Dan de microfoon. Deze is slecht. Hij isoleert totaal geen ruis, wat veel mensen op skype stoort. Je hoort een constante ruis en een bromtoon.

Afrader.

Heb jij ook een Trust Como?