Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Blue switches - Bekijk alle specificaties

Func KB-460 (MX Blue) Review

Koen050 25 maart 2015, 532 views

Func KB-460 (MX Blue)

Top toetsenbord, met een prima prijs

Pluspunten

• Cherry MX-Blue switches
  • Rode achtergrondverlichting
  • Polssteun meegeleverd
  • 2x usb doorgang
  • zeer robuust
  • zachte coating
  • Top service van Func

Minpunten

• Snel vette vingerafdrukken op de coating
  • Fn-toets is niet te locken

Heb dit toetsenbord inmiddels een paar weken in gebruik, en heb nog geen moment spijt van m'n aankoop gehad.
Het is een erg stabiel, stevig en mooi toetsenbord.
De Achtergrondverlichting is erg fijn, doordat deze niet te fel is.
Ik had graag een mogelijkheid gehad om de Fn-toets te vergrendelen, om sneller de mediatoetsen te gebruiken. Wellicht is dit in de toekomst nog mogelijk na een software update van het KB-460 programma.

Ik kwam er na een paar dagen achter dat de F2-toets scheef stond. Dit bleek niet aan de switch te liggen, maar aan de keycap.
Hierover Func gemailt, aangezien het mij onhandig leek om het hele toetsenbord hiervoor terug te sturen.
Van Func kreeg ik te horen dat ze een nieuwe F2-keycap voor mij hadden. Deze kreeg ik binnen twee dagen thuisgestuurd :)
Een erg goede service dus

Heb jij ook een Func KB-460 (MX Blue)?