Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser HD 205II (Zwart) Review

NinjaPownz 24 maart 2015, 426 views

Sennheiser HD 205II (Zwart)

Goede koptelefoon voor de prijs. Aanrader!

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Is wat strak
  • Snoer niet heel stevig

De Sennheiser HD 205II gebruik ik al een jaar voor in de bus en voor op school. Het geluid is voor de prijs erg goed, hoewel er wat veel bas in zit (het geluidsprofiel is vergelijkbaar met beats). De middentonen vallen hierdoor ietswat weg, maar voor 35 euro mag ik niet klagen. Voor mensen die van veel bas houden is dit zeker een aanrader.

Het snoer is 3 meter lang, wat handig is als je hem aan wilt sluiten op een desktop computer, maar minder handig voor in de bus/trein.
Het snoer, en met name de aansluiting zijn niet heel stevig, ik heb hem opnieuw moeten solderen nadat de aansluiting brak.

De hoofdtelefoon zit ook vrij strak. Dit zorgt voor betere geluidsisolatie, maar kan wat oncomfortabel zijn, zeker als je een bril draagt, zoals ik.

Overal vind ik het een goede koptelefoon voor deze prijs.

Heb jij ook een Sennheiser HD 205II (Zwart)?