Samsung Galaxy S4 16GB Black Edition (kunstlederen achterkant) Zwart Review

thesinsher 21 maart 2015, 1.383 views

Samsung Galaxy S4 16GB Black Edition (kunstlederen achterkant) Zwart

Een luxe fantastisch, makkelijk te gebruiken en vooral heel erg snelle telefoon voor nu, een heel zacht prijsje. Daarbovenop heeft het ook een lange adem waarmee je makkelijk 6.5 uur lang op een dag erop bezig kan zijn zonder op luxe in te leveren. Scherm lekker fel dus ;)

Pluspunten

• Fantastisch Scherm
  • Batterij (~6.5 uur scherm aan per dag)
  • Super Bereik
  • Luxe uitstraling
  • Ergonomisch
  • Hele luide speakers
  • Nagenoeg geen leercurve, zeer makkelijk en natuurlijk in gebruik.
  • Snelle goede camera

Minpunten

• De chromen rand geeft zonder hoesje na 2 jaar een beetje kleur af.
  • Niet de snelste meer
  • Very-low-light Camera wordt langzaam

Ik heb dit toestel nu al bijna 2 jaar maar had er nog geen review van gemaakt. Dus bij deze, een kleine review over wat ik van het toestel vind.

Het scherm is zeer fel, en in auto-helderheid modus is die zonder moeite in direct zonlicht af te lezen.

SInds de recente Lollipop-Update is mijn telefoon er enorm op vooruit gegaan.

Zo haal ik nu 5.5 tot 6.5 uur het scherm aan op Auto-Helderheid en in totaal meestal een half uur op 100% helderheid over een hele dag op 3G/4G/WiFi. Zie de screenshots voor het bewijs. Voornamelijk WhatsApp is hierbij gebruikt.

Het bereik is er ook op vooruit gegaan. Ter vergelijking haalt mijn oude Nexus 4 op dezelfde simkaart, 1 streepje van de 5 bereik binnenshuis, terwijl mijn S4 er 4 van de 5 behaalt. Mijn Nexus 4 zit dan op Edge, en mijn S4 zit prima op 3G.

De bouwkwaliteit van dit toestel, is uitstekend aangezien mijn toestel zelfs een val van bijna 3 meter hoog heeft overleefd. Ook is die vaker op de grond gevallen van verschillende hoogtes, varieŽrend tussen de 50cm en 150cm. Alle vallen heeft de toestel gelukkig overleefd met geen krassen op het scherm, maar heb wel twee deuken in de chromen rand daardoor opgelopen. Maar ach, ik gebruik geen beschermhoesje ervoor dus heb er niets over te klagen. Maar mijn oude Galaxy Nexus, die is veel vaker gevallen en die heeft tot zover nog steeds geen eens 1 kras of een deuk in de behuizing. Vandaar de lage beoordeling voor deze S4.

Het toestel maakt goede foto's en adembenedende video-materiaal met geniale audio. Enig minpuntje bij deze camera is, is dat het nemen van een foto enige tijd kan duren wanneer het heel erg donker is. Maar hierdoor is het eindresultaat, acceptabel en prima te gebruiken.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 16GB Black Edition (kunstlederen achterkant) Zwart?

Reviews door de redactie