Specificaties Bouw, Strategie en management-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Cities: Skylines, PC (Linux, macOS / OS X, Windows) Review

rigbuilder 21 maart 2015, 1.673 views

Cities: Skylines, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)

De city builder waar we al 12 jaar op zitten te wachten!

Pluspunten

• Performance (eerste citybuilder sinds sim city 2000 die niet laggy is)
  • Muziek / Grafisch top
  • Weinig bugs + goede developer support.
  • Goede interface.
  • Een citybuilder waar jij je creativiteit echt in kwijt kan
  • RCI
  • Supergoede Steam workshop integratie ( mod support )

Minpunten

• Er kan altijd
  • Sommige tools ontbreken nog

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Even een korte review.

Dit is wat sim city 2013 eigenlijk had moeten zijn met een behoorlijke schep erboven op. Ben je opzoek naar een citybuilder, dan is dit het spel voor jouw!

Grafisch zit het erg goed in elkaar.
Landoppervlakte 25 keer zo groot als sim city 2013.
Het bouwen van wegen zit heerlijk in elkaar.
Hele goede support.
Steam workshop integratie. Je kan het spel simpel en eindeloos customizen. ( gebouwen mods etc)
Geen online verbinding nodig.

Niet overtuigd? Je kan altijd even op twitch.tv kijken naar live streams.

Heb jij ook een Cities: Skylines, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)?

Vind zelf wel de besturing irritant met de muis. Hier mogen ze naar mijn mening nog wel wat aan veranderen.
"Grafisch zit het erg goed in elkaar.
Performance is heel goed. (max 1 miljoen mensen simuleren). Het spel loopt gewoon strak op 60 fps, zelfs met grote steden."

Mag ik vragen met welke grafische instellingen en op welke hardware? Zonder context kan ik hier weinig van maken.
Ik draai deze game op een I5 3570k en een 2GB GTX 770