Specificaties 7" (1920x1200), Android 6.0, WiFi - Bekijk alle specificaties

Asus Nexus 7 (2013) WiFi 32GB Zwart Review

DjurNewbie 19 maart 2015, 389 views

Asus Nexus 7 (2013) WiFi 32GB Zwart

Leuk zolang deze het doet. Tablet (moederboard) is binnen een jaar overleden, internet staat vol mee van mensen met dezelfde klacht. Tablet gekocht tijdens een zakenreis in Amerika. Asus Europa geeft geen garantie en reparatiekosten zijn hoger dan de marktwaarde. Waardeloos dus, eerste en laatste Asus product ooit. wegblijven

Pluspunten

Minpunten

• Defect moederboard binnen een jaar (veel voorkomend euvel)
  • aftersales service is en garantie is ronduit slecht

Binnen een jaar overleden, ASUS geeft geen garantie.
Allereerste en allerlaatste Asus product ooit.

Heb jij ook een Asus Nexus 7 (2013) WiFi 32GB Zwart?

DIt is geen productreview.

Wat je moet doen is de garantierechten in de US opzoeken en eventueel zelf het apparaat naar de US verschepen. Dat kost je ook extra geld. Ik heb gevoel dat deze review alleen is geschreven om even je hart te luchten.
Fair, ik zal de review binnenkort uitbreiden. Voordat het apparaat de geest gaf was ik wel te spreken over performance, accuduur, snelheid, en scherm.( Het was overigens de bedoeling om niet een complete review te geven maar een reactie op een review. ) . Mijn fout.

[Reactie gewijzigd door Djur op 20 maart 2015 16:46]

Dit is geen review, maar een klacht.