BenQ FP937S+ (19", 8ms, D-sub/DVI) Review

Hipocrates370 18 juli 2005, 347 views

BenQ FP937S+ (19", 8ms, D-sub/DVI)

Pluspunten

• Kleuren.
  • Geen ghosting.
  • DVI.
  • Inkijkhoek.

Minpunten

• Schem kan niet in hoogte versteld worden.
  • Design is misschien wat saai.

Dit scherm gekocht na het lezen van diverse reviews en ondere andere de best buy guide. Het scherm dat voor mij besteld was, had 1 dode pixel. Vandaar een wat mindere beoordeling bij dit onderdeel. Er werd echter direct een nieuw scherm voor mij besteld en dit keer geen defecte pixels.
De kleuren zijn goed, evenals het contrast en helderheid van het scherm. De DVI modus werkt ook naar behoren. Groot voordeel is dat er bij dit scherm een DVI kabel meegeleverd wordt. Daarom scoort dit scherm op prijs/kwaliteit/compleetheid zeer goed vind ik. Het design van het scherm is eerder strak en zakelijk dan modern. Persoonlijk vind ik het een mooi scherm, maar ik zou me kunnen voorstellen dat er ook mensen zijn die minder gecharmeerd zijn van het strakke, basic uiterlijk. Helaas kan dit scherm niet in hoogte versteld worden, hetgeen ik toch wel jammer vind.

Heb jij ook een BenQ FP937S+ (19", 8ms, D-sub/DVI)?