Specificaties 5.1-set met een totaal vermogen van 319 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z-5500 Digital Review

mcelias5 8 maart 2015, 343 views

Logitech Z-5500 Digital

Goede speaker set met hoog vermogen :D

Pluspunten

• Mooi geluid
  • veel Vermogen
  • genoeg ingangen

Minpunten

• grote control pod (soms is dit geen nadeel)
  • defect (Viel wel te maken)

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Dit is een prima geluid system, het geluid is mooi en de subwoofer kan hard genoeg om een betonnen vloer te laten trillen, het probleem is dat de set die ik had defect was, ik heb hem opengemaakt om te kijken wat er mis was, het enige probleem wat ik kon vinden is de Gelijkrichter. De satalieten vond ik niet bijzonder mooi dus die heb ik vervangen met 4 Artsound AS20 deze speakers gaan zeer goed samen met deze set. na het defect gemaakt te hebben klinkt deze set GEWELDIG. er is bijna niks te zeggen over de geluidskwaliteit, behalve als je de ingebouwde filters gebruikt, Ik had meer gehoopt, sterker nog de filters maken de stemmen raar en sommige instrumenten klinken ook niet meer mooi. ik gebruik deze set in een 4.1 configuratie, hier voor gebruikte ik de Boston Accoustics BA 7500 DIT IS EEN GEWELDIGE SET, die is nu naar mijn slaapkamer verplaatst. de control pod had iets kleiner mogen zijn, en deze is te licht om op een knop te drukken zonder de achterkant vast houd, tenzij je hem tegen een muur aanzet dat staat de pod stevig op zijn plaats. de set gaat zeer hard, en dat zonder problemen. er zit een behoorlijk koellichaam op de achterkant, deze word niet heel erg warm.

Heb jij ook een Logitech Z-5500 Digital?