Samsung Galaxy S6 32GB Zwart Review

roy-wl 8 maart 2015, laatste update op 12 mei 2015, 3.839 views

Samsung Galaxy S6 32GB Zwart

Pluspunten

• mooi scherm

Minpunten

• kwaliteit onder de maat
  • geen uitbreidbaar geheugen en batterij
  • lijkt te veel op de iphone

Na de redelijke Galaxy S5 ben ik behoorlijk teleurgesteld met de S6. Ze hebben de belangrijkste kritiekpunten op de iPhone overgenomen: - Geen SD kaart slot voor geheugen uitbreiding. - Geen verwisselbare accu - Uitpuilende camera lens gedeelte Ze hebben zelfs de buigbaarheid van de iPhone overgenomen (nog buigzamer dan de iPhone 6 volgens SquareTrade Labs) Ze hebben alle kritiek die ze over de iPhone hebben geuit (geen geheugen uitbreiding, geen verwisselbare accu, te buigzaam), zelf overgenomen. Hiermee worden de fans, die wat anders willen dan een iPhone, geschoffeerd. Wat voor zin heeft het om een Samsung te kopen als deze net zo weinig (of nog minder) functionaliteiten heeft als de iPhone? Samsung was wel aardig , maar nu lijkt de Galaxy S6 steeds meer op de iPhone... inclusief de slechte punten. Zou op dit moment toch eerder voor een ander top model gaan van bijvoorbeeld Lg, htc, en mischien zelfs wel windows phone.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S6 32GB Zwart?

Meer advertenties

Nou ben ik absoluut geen held in spelling/grammatica, maar "langsaam" en "idiaal" zijn wel next-level zeg....

[Reactie gewijzigd door DjVe op 8 maart 2015 12:55]

lol, volgens mij had je de telefoon niet moeten kopen, je wist hoe hij eruit zag, je hebt er vooraf neem ik aan ook over gelezen (foto's gezien) en wellicht wat Previews/Hands-on videos bekeken.

Erover klagen dat het te veel op een iPhone lijkt is niet relevant omdat je dit al eerder wist, dan had je hem NIET moeten kopen knul....

Een bagger 'review' m.a.w...

edit: leuke karmastatus/score heb je btw... (nu begrijp ik wat hier gaande is :') )

[Reactie gewijzigd door born4trance op 15 juli 2015 00:52]

Sorry, maar dit leest meer als een klaagzang aan Samsung, dan een echte gebruikersreview. Sterker nog, als ik het zo lees betwijfel ik of je überhaupt zelf zo'n toestel in bezit hebt. Nergens lees ik ook maar iets over een eigen praktijkervaring, alleen dingen die een ieder op kan schrijven als ze het toestel en schapkaartje bij de mediamarkt hebben gezien.

Op mijn zoektocht naar een nieuwe smartphone, heeft jouw review me niks wijzer gemaakt, sorry..
Uhh, weet je zeker dat je de juiste telefoon hebt gereviewd? :+
Nou ja, los van de vervuiling die je hier natuurlijk neerplempt, is dit een goede manier om ervoor te zorgen dat niemand op deze site je nog serieus neemt.

Kudos daarvoor.
Jammer van die kleuters hier op tweakers die hier onzin neerzetten. Ach, hij heeft zijn lolletje weer even gehad. Laat je al deze reacties nu aan je klasgenootjes zien?
Ook je laatste hopelijk? :+
Misschien een niet-relevant vraagje, maar heb je het toestel zelf wel?
Ja heb de 32GB versie zelf in bezit
Als je hem zoveel op de iPhone vindt lijken waarom heb je hem dan aangeschaft. Tevens is het een totaal ander toestel en begrijp ik niet hoe je evt minpunten aan de iPhone koppeld, aangezien deze niets met elkaar gemeen hebben.
Het is een zeer slechte en compleet niet objectieve review waar geen tweaker iets aan heeft.