Microsoft Xbox 360 Pro Value Pack Wit Review

eXisTa 2 april 2009, laatste update op 2 april 2009, 632 views

Microsoft Xbox 360 Pro Value Pack Wit

Pluspunten

• Leuke games
  • Aantrekkelijke prijs

Minpunten

• Grote voeding
  • Geluidproductie had minder gekunnen

Randapparatuur Score: 3
Spelaanbod Score: 4
Multiplayer Score: 5
Multimedia Score: 5
Ik zag dat er nog geen review was van dit Xbox360 pakket aangezien ik deze december 2008 heb gekocht.
Om ervoor te zorgen dat deze review een beetje het lezen waard is zal ik me proberen te onderscheiden van de andere reviews door in te gaan op dit pakket met de 2 extra games en de nieuwe software-update die er al standaard op zit.

Zoals ik al zei heb ik het pakket in December 2008 bij Dynabyte gekocht en meteen mee naar huis genomen, de installatie was super makkelijk en werd er in de winkel nog op gewezen dat er geen HDMI kabel standaard bij zat en deze kreeg ik er dan ook gratis bij, cadeautje van Dynabyte dus ;)

Uitpakken en installeren
Bij het uitpakken gekeken welke van de 300 boekjes die je krijgt ik nodig had voor de installatie, het zoeken hiernaar duurde me maar te lang dus ben maar zelf aan de slag gegaan.
Als eerste had ik de enorm grote adapter in mijn hand, beetje jammer van de grootte maar die moffel ik wel weg onder de tv-kast.
Toen de Xbox360 met zijn netwerkdraadje, deze even aansluiten en snel aanzetten.
Oja HDMI kabel aansluiten kan ook handig zijn, wow das mooi beeld. Zeker als je de Wii gewend bent leef je even in een status van euforie alleen al van het intro-filmpje.

Gebruik
Ik zal het hier even kort houden daar er voldoende reviews zijn over de Xbox360 en deze erg nutteloos zou worden.
De spellen die ik erbij heb gekregen zijn Lego Indiana Jones en Kungfu Panda, beide spellen zijn voor jong en oud leuk.
Zeker Lego Indiana Jones zorgt voor een paar weken plezier en vertier zelfs samen met je vriendin die niet eens van spelletjes houdt.
Kungfu Panda speel je eigenlijk alleen en is ook wel aardig maar de schijf gaat er bij mij na 1 uur weer uit om de verslaving van Lego Indiana Jones te voeden.

Heb jij ook een Microsoft Xbox 360 Pro Value Pack Wit?

Ik heb wel begrepen dat je nu de spellen naar de HD kan kopieren dat het geluidsniveau een stuk lager is.
Ik wist niet dat het kopiėren nieuw was, maar je kunt dit inderdaad doen.
Maar het geluidsniveau waar ik over praat is al wanneer er geen schijf in zit.
Als ik heel eerlijk ben is het geluidsniveau erg goed te doen als er geen disk in zit EN je een game speelt. De tv staat hier naast mijn bed en ik heb tijdens het gamen nergens last van als ik een game van mijn HD speel :).
Goede review, duidelijk en kort. Vraagje: ik wil een 2e handsje kopen, 11 maanden oud dus waarschijnlijk geproduceerd in dezelfde tijd als het exemplaar dat hierboven gereviewd is...hoe zit het met foutmelding en RROD´s e.d.? Is dit inmiddels, jaren na de marktintroductie, uit de wereld geholpen? Of moet ik me zorgen maken?
Ik hoor het graag.
De kans erop zal erg klein zijn, maar je hebt 3 jaar garantie erop dus je hoeft je er geen zorgen over te maken mocht het gebeuren.
Dat is inderdaad een 'nieuwe' functie in de laatste update, dit zorgt inderdaad voor een behoorlijke vermindering in de geluidsproductie. Maar helaas is het idle (zonder schijf) geluid dat de xbox produceert ook aan te hoge kant.

Wel moet ik zeggen dat na een tijdje je er (zoals bij zoveel dingen) gewend aan raakt.
En tijdens het gamen gewoon het geluid harder zetten, en negeren haha.
Dat doe ik dan ook gewoon lekker maar het lijkt wel alsog de HD niet goed in zijn huisje zit wat daardoor gaat resoneren.