Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-EX15LP (Zwart) Review

DoggyDogger 5 maart 2015, 309 views

Sony MDR-EX15LP (Zwart)

Zeer fijn product maar de kwaliteit van het draad is helaas waardeloos. Voor de rest een goed product met zeer goede geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Zeer makkelijk draadbreuk

Ik heb dit product nu 2 weken, ik deed zeer voorzichtig met het product, maar dit is nu al de 2e keer dat ik ze heb gekocht voor het zelfde probleem. Er ontstaat makkelijk draadbreuken in begin, midden of einde van het snoer. Als je elke maand 10-15 euro aan oordopjes kan uitgeven dan is het nog steeds een prima product.

De Bass is zeer mooi en het volume kan ook vrij hard.
Voor de prijs wou ik het product proberen en hard er gelijk 2 gekocht. De eerste ging na de eerste week kapot vanwege ruig omgaan, maar de 2e ging kapot door de kleinste bewegingen.

Heb jij ook een Sony MDR-EX15LP (Zwart)?