Specificaties 18,8dB, bij maximaal 1.000rpm - Bekijk alle specificaties

be quiet! Pure Wings 2, 140mm Review

SIII 28 februari 2015, 1.275 views

be quiet! Pure Wings 2, 140mm

De perfecte fan naar mijn mening. Zeer stil en toch voldoende in/outtake!

Pluspunten

• Zeer stil!
  • Toch hoge RPM
  • Zeer goede koeling van de kast
  • Strak Design
  • Inbouwbaarheid
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 5
Luchtverplaatsing (min) Score: 5
Luchtverplaatsing (max) Score: 5

Heb jij ook een be quiet! Pure Wings 2, 140mm?

Mooie pc build! Die fans passen bijna perfect bij de fan van je Mugen 4 :)
Thx! Hehe eigenlijk wel ja maar was niet de hoofdbedoeling. De be quiet fan presteert echt zeer goed. Hoge rpm en nagenoeg niet hoorbaar :)
Klopt! Ik heb ze sinds kort ook gekocht om de standaard fans van m'n Rajintek Triton te vervangen. Deze review heeft me overigens geholpen om de knoop door te hakken en de fans te bestellen en ik ben er superblij mee. Bedankt nog! :D
Leuk te horen, veel succes ermee!
deze fans zijn verre van stil, ik heb er 3 in mijn case gehad, maakte net zo veel herrie als de fans die ze vervingen, nu vervangen voor 3 noctua fans, wat een verademing, kan beter 7 euro meer betalen.
Heb hier echt geen last van hoor maar komt misschien door de goed ge´soleerde case ook. Ik kan de snelheid regelen en deze staat niet op max maar is totaal niet hoorbaar.