AOpen H450B (250W voeding) Review

Busmaster 18 april 2005, laatste update op 9 december 2009, 402 views

AOpen H450B (250W voeding)

Pluspunten

• Redelijk compacte mATX kast met goede ATX voeding (niet mATX!)
  • Mooie (maar niet spectaculaire) vorm

Minpunten

• Geen std front FireWire connectors en ook niet los te koop
  • Power en HD LEDs niet optimaal waar te nemen
  • Voor mijn huidige doel te beperkte uitbreidingsmogelijkheden

Kwaliteit voeding Score: 4
Ik heb deze mATX kast van binnen volledig bekleed met loodbitumen en schuimrubber voor extra stilte. Niet dat het van zichzelf een herrieschopper is, maar bij mij staat hij op het bureau (op +/- 40 cm van mijn oren) met aan twee kanten een harde muur erachter. Dan is iedere halve dB minder erg welkom.
De punten die ik als voldoende (ipv goed) heb beoordeeld zijn pas na meer dan een jaar actueel geworden: ik wil eigenlijk dingen die je met geen enkele mATX kast kunt: 2 optical drives en daarnaast twee 3 1/2" drives in een 5 1/4" bay om ze in rubber te kunnen hangen.
Door de ATX voeding is de kast wel iets dieper dan een normale mATX kast, maar nog steeds geen bakbeest
Verder een degelijke kast.

Update december 2009: Na mijn overstap op Apple heeft de kast eerst een tijd op zolder gestaan. Sinds afgelopen voorjaar staat hij (met nieuwe inhoud) bij mijn moeder ge´nstalleerd.

Heb jij ook een AOpen H450B (250W voeding)?