Asus AiMesh AC1900 WiFi System (RT-AC68U) Zwart - Reviews

Specificaties 5GHz WiFi-ac + 4G-router • 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Asus AiMesh AC1900 WiFi System (RT-AC68U) Zwart Review

BasO 22 februari 2015, 884 views

Asus AiMesh AC1900 WiFi System (RT-AC68U) Zwart

Bijzonder veel problemen voor een router van deze prijs

Pluspunten

• Goed uiterlijk
  • Rijke featureset
  • Goed WiFi bereik

Minpunten

• Veel problemen met internet snelheid
  • Onduidelijke instructies

Beheerbaarheid Score: 3
WLAN-bereik Score: 4
Ik heb een half jaar lopen sappelen met dit modem. Het instellen gaat prima en het gebruik lijkt in eerste instantie goed te gaan.

Er onstonden wel problemen met de doorvoersnelheid. Downloaden werdt beperkt tot zo'n 2,5 mb/s, waar mijn verbinding 6 toestaat. Bufferproblemen met Youtube en ander sites kwamen ook veel voor.

Ik heb eindeloos met QoS en andere instellingen lopen rommelen, nieuwe firmware, etc maar krijg het niet voor elkaar een goede verbinding met deze modem op te bouwen.

Ik heb nu mijn oude modem (Sitcom X6 N900) weer geinstalleerd en heb onmiddelijk weer de volle snelheid en een net recht lijntje bovenin het download venster van NewsLeecher.

Ik kan dit modem om bovenstande niet aanraden. Hetkan zijn dat ik een bijzondere omstandigheid had maar ik werd er erg ongelukkig van.

Heb jij ook een Asus AiMesh AC1900 WiFi System (RT-AC68U) Zwart?