Rapoo V100 Gaming Combo Review

L.Neut 21 februari 2015, laatste update op 21 februari 2015, 961 views

Rapoo V100 Gaming Combo

Mooi oranje kleurig toetsenbord + muis op de foto, in werkelijkheid is alles zwart zie bijgevoegde foto's. Het toetsenbord is 'spill resistant' pluspunt! Start je een game op en heb je de kleur ingesteld gebeurt er niks met de kleur.

Pluspunten

• Spill resistant.
  • Strak degelijk design.

Minpunten

• Piepende toetsaanslag.
  • Kleuren wisseling.
  • De oranje kleur is in werkelijkheid zwart.

Heb jij ook een Rapoo V100 Gaming Combo?

Typt het toetsenbord lekker?
Valt wel mee sommige toetsen totaal niet.

Ligt er denk ik aan wat je er zelf van vind, ik vond dus van niet. :)
Ik heb het toetsenbord nu sinds 3 weken in huis. Hiervoor heb ik altijd laptoptoetsenborden en een logitech toetsenbord gehad. De V100 voldoet voor mij aan al mijn verwachtingen, ik type zelfs met meer vingers eenvoudiger blind dan voorheen. De toetsen zijn prettig, maar kunnen soms wel wat zwaar aanvoelen.

Het is in ieder geval een verademing t.o.v. een goedkoop 20 draadloos setje.
Ik heb een membrane toetsenbord en de oude logitech g5 gamemuis denk je dat dit een goeie keus is ? Voor iets nieuws
Zoals ik al aangaf de toetsen zijn wat stroef en piepen hier door, de aangegeven in game kleur veranderde niet van kleur terwijl het ingesteld was.

Ligt er denk ik aan wat je er zelf van vind.
Is dat gepiep nog minder geworden in der loop van tijd? Ik kan me voorstellen dat ze in het begin altijd wat stroever zijn. Ik ben van plan om deze namelijk ook te kopen en anders de octane. Echter het design van dit toetsenbord is een stuk strakker en de muis stukken ergonomischer.
Ik heb werkelijk geen idee, heb hem namelijk de zelfde dag nog terug gebracht. De toetsen leken steeds stroever tegaan.
Ok. Ik heb hem inmiddels toch maar besteld. Bij productreview: Rapoo V100 Gaming Combo review door ProAce waren de piepende toetsen niet aanwezig. Ik zal het morgen zelf ervaren en anders gaat die van mij ook terug ;) .Dank voor de snelle reactie iig.
Ik heb zelf totaal geen last van piepende of stroeve toetsen en als je de driver van het toetsenbord download kan je instellen of de kleuren verwisselen of niet ;)