Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL Synchros Reflect BT Sport (Zwart) Review

Designerd 18 februari 2015, laatste update op 22 juli 2015, 1.204 views

JBL Synchros Reflect BT Sport (Zwart)

Ik gebruik de JBL Synchros BT nu 6 maanden en heb mijn in de tussen tijd een nieuwe versie gekregen van de fabrikant.

Pluspunten

• Draadloos
  • Oké voor bij het sporten

Minpunten

• Beetje log
  • De oor-rubbertjes niet optimaal
  • Bluetooth hapert soms

Mijn voor gaande headsets gingen keer op keer kapot door het gebruiken tijdens het sporten. Vorige maand dus ook de JBL Synchros Reflect BT Sport. Nu heb ik wel een nieuwe versie gekregen van de fabrikant maar toch...

Ik gebruik de headset alleen tijdens het sporten en in combinatie met mijn iphone en apple watch.

BT
Over het algemeen is de verbinding stabiel, maar zo nu en dan verbreekt deze, bijvoorbeeld tijdens het indoor roeien.

Batterij
Gaat ongeveer 4 uur mee, adaptor word niet mee geleverd.

Ergonomie
Hij zit niet optimaal in de oren en valt er soms uit. Ik heb gemerkt dat ik de kabel beter onder mijn kin door kan doen dan over mijn nek. Ziet er dan wel weer niet zo netjes uit.

Geluid
Is oké, niet optimaal.

Duurzaamheid
Ik heb nu al mijn tweede versie, niet echt duurzaam dus.

In het begin was ik tevreden echter nu merk ik dat het apparaat gebrekkig is en dat begint met nu te storen.

Heb jij ook een JBL Synchros Reflect BT Sport (Zwart)?

Hoe zit het met de accuduur?
Klopt die was ik vergeten, volgens mij stond ik daar zelf niet eens bij stil toen ik hem aanschafte maar is zeker nog een ding om over na te denken voor je het aanschaft.

Ik heb zelf zojuist nog even op de website gekeken van JBL om te check of hun daar nog iets over zeggen. Maar kon daar niks over terug vinden. Er zat overigens geen adaptor bij het product. Wel een usb kabel, deze doe ik dan in mijn iphone adaptor om hem op te laten, dat werkt gewoon. Om to the point te komen. Ik weet niet precies hoelang de headphone mee gaat. Ik kan er ongeveer 3 tot 4 keer mee sporten. En ik sport zo tussen de 45- en 90 min. Dus ongeveer 4 uur. Ik check altijd de batterij als ik stop met sporten, deze wordt mooi weergegeven in de status balk van mijn phone. Als ik zie dat hij bijna op is gooi ik hem aan de lader.
Slechte ervaring mee. Na een paar maanden gebruik(hardlopen) gaven die van mij het al op. Toen ze het deden ging alles wel redelijk goed(moto360/oneplus).