Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Red switches - Bekijk alle specificaties

Corsair Vengeance K95 (US English) Review

jellejwz 18 februari 2015, 196 views

Corsair Vengeance K95 (US English)

Toetsenbord heeft een mooi design en doet het goed, alleen de lampjes gaan heel erg snel kapot.

Pluspunten

• Mooi design
  • Robuust toetsenbord
  • Red switches

Minpunten

• Ledjes (binnen 2 dagen kapot)

Bouwkwaliteit is prima, het toetsenbord is redelijk zwaar door het aluminium. En ook het design is erg mooi. De polssteun is ook van hoge kwaliteit. Het enige nadeel is dat ik er een had en binnen 3 dagen de lampjes kapot waren. Ik kreeg een nieuwe opgestuurd en hier waren ook de lampjes binnen 3 dagen kapot. Het toetsenbord zelf is prima, maar de lampjes zijn van erg slechte kwaliteit. Dit was voor mij toch de reden om na de 2e keer mijn geld terug te vragen en een ander toetsenbord te kiezen

Heb jij ook een Corsair Vengeance K95 (US English)?