Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Skiller Review

Floris99 17 februari 2015, 355 views

Sharkoon Skiller

Niet erg tevreden mee..

Pluspunten

• Zeer goedkoop
  • Gaming uiterlijk (persoonlijk)
  • Rubber WASD en pijltjestoetsen voor meer grip
  • Programeerbare toetsen incl. macro

Minpunten

• Kabel te dik
  • Voelt goedkoop aan
  • Niet stevig
  • Sommige toetsen reageren niet goed (zie toelichting)
  • De 'Power' en 'Sleep' knoppen rechtsboven zijn niet uit te schakelen
  • Glanzend plastic wordt snel vet door handen
  • Maakt hard geluid bij typen

- Hij lijkt aantrekkelijk voor de prijs, maar voelt erg goedkoop aan en de toetsen zijn van lage kwaliteit.

- Als je per ongeluk met je hand of een voorwerp tegen de nogal slappe 'Power' of 'Sleep' knoppen komt rechtsboven op het toetsenbord, sluit de PC meteen af of gaat deze direct in slaapstand. Dit is natuurlijk erg vervelend. De toetsen zijn ook niet uit te schakelen.

- Ik moest de shift toets erg hard indrukken om het te laten werken, dus heb ik de toets aan de onderkant een stukje dikker gemaakt met een plakkertje, waardoor hij eerder aanslaat.

- De lichtblauwe rubber WASD toetsen gebruik ik zelf niet, want je kunt je vingers niet meer gemakkelijk over de toetsen heen glijden om snel te werken met deze toetsen.

Heb jij ook een Sharkoon Skiller?