Specificaties Bedraad Qwerty met Razer Green switches - Bekijk alle specificaties

Razer Blackwidow Chroma (Qwerty US) Review

Pwas 17 februari 2015, 409 views

Razer Blackwidow Chroma (Qwerty US)

Een mooi toetsenbord, met felle kleuren en veel opties om te customisen, maar kan goedkoop aanvoelen door plastic

Pluspunten

• RGB BACKLIGHT!!!!
  • Een draad van nylon/stof (ofsow)
  • Mechanische toetsen voelen goed aan
  • Je kan alles heel makkelijk customisen
  • Heel veel opties om te customisen
  • Een gaming mode

Minpunten

• Vingerafdrukken blijven gemakkelijk achter
  • Geen polsrust zoals corsair levert
  • Kan 'goedkoop' aanvoelen door plastic

Een erg mooi toetsenbord, Ik heb hem in een uitverkoop voor 130 euro gekocht, en ik ben er tot nu toe erg blij mee (na 1 dag). Ik moest in het begin heel erg wennen aan de mechanische toetsen, maar nu ik daaar eenmaal gewend aan ben vind ik het toetsenbord heerlijk. Ik ben erg tevreden met de RGB backlighting van dit toetsenbord, het zijn mooie felle kleuren, Je kan via de razer software er ook heel veel aan customisen wat erg mooi is. De 5 Extra knoppen op het toetsenbord zijn erg makkelijk te bereiken, Wat bijvoorbeeld jammer is bij de corsair K95, waar je niet alles even makkelijk kan bereiken. Ook is er een zogenaamde gameknop, waardoor je tijdelijk je windows knop kan uitschakelen en Alt + F4. dit is erg handig voor als je bijvoorbeeld per ongelijk de windowsknop inklikt, of irritante vrienden hebt ;)

Wat ik minder goed vind aan het toetsenbord is dat het toetsenbord erg snel vingerafdrukken en vies word. ook vind ik het erg jammer dat het toetsenbord is gemaakt van plastic, wat goedkoop kan aanvoelen omdat je er normaal 170 euro voor betaald. Ook heb je geen polsrust, zoals corsair wel meelevert.

Mijn conclusie is dat de Razer blackwidow chroma een erg mooi toetsenbord is, met erg veel customisable opties. of het de 170 euro waard is, twijfel ik een beetje over. maar voor 130 zou ik het zeker doen!!

Heb jij ook een Razer Blackwidow Chroma (Qwerty US)?

Ik wil niet zeuren maar je moet niet dit toetsenbord met die van corsair vergelijken want het blijft razer.
En je kan echter heel makkelijk een pols steun kopen als je er echt een nodig hebt.