Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Brown switches - Bekijk alle specificaties

Asus Strix Tactic Pro MX Brown (Qwerty) Review

rjtijgerNewbie 14 februari 2015, laatste update op 14 februari 2015, 444 views

Asus Strix Tactic Pro MX Brown (Qwerty)

ik ben een van de testers geweest van deze keyboard. de belichting van de keyboard is perfect. daar bij is de handleiding zeer duidelijk beschreven. de bord is ook iets hoger gemaakt waar door je gemakkelijk kan toetsen. het is echt een aanrader om deze toetsenbord te kopen.

Pluspunten

• om een game mee te spelen reageert deze keyboard heel snel op jouw manier van spelen
  • de extra toetsen die er bij worden geleverd voor de key die je het meest gebruikt.
  • macro stand zeer handig om je snel je wapen of andere dingen te kunnen kopen.

Minpunten

• de pootjes onder het toetsenbord zijn ook het zelfde als al die andere toetsenborden had eigenlijk wel verwacht van iets beter kwaliteit staan pootjes iets in de geest van rubber onder de toetsenbord.
  • Prijs is iets aan de dure kant. maar ik zelf vindt dit niet erg voor een goed toetsenbord heb ik het geld er dus wel voor over.

zeer perfect toetsenbord werk snel. goeie macro toetsen die ook werken.
voor de gamers een zeer prettige toetsenbord om mee te spelen.
kort om een MUST TO HAVE KEYBOARD.

Heb jij ook een Asus Strix Tactic Pro MX Brown (Qwerty)?