Superlux HD-668B (Zwart) Review

All0The0Web 14 februari 2015, 523 views

Superlux HD-668B (Zwart)

Voor 30 euro is dit een geweldige koptelefoon. Hoewel de meningen verschillen over het design is de geluidskwaliteit boven de gemiddelde norm. Ik heb voldoende 80+ euro headsets etc. gehad en die kwamen hier niet overheen. Het systeem met de kabel vind ik erg goed gedaan.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Look 'n' feel
  • Kabel systeem

Minpunten

• Comfort
  • Pleather oorschelpen

Ik heb deze headset gekocht nadat mijn Philips SHG 8200 wat serieuze kwaliteitsproblemen had. Wat op internet rondgekeken en ik werd deze koptelefoon aangeraden wegens zijn prijs / kwaliteitsverhouding.

Het enigste wat ik te klagen heb zijn de oorschelpen. Deze zijn van nep, plastic leer gemaakt en zijn niet comfortabel. Na 15 minuten krijg ik ook last van mijn oren en is de huid eromheen wat zweterig. Dit probleem is gelukkig makkelijk op te lossen door nieuwe oorschelpen te kopen. Dit heb ik gedaan voor 10 dollar op ebay en dat bevalt prima.

Verder heb ik graag een microfoon, al wil ik ook de koptelefoon bijvoorbeeld op kantoor kunnen dragen, zonder er raar uit te zien als een gamer. Ik heb voor 49.99 de modmic 4.0 gekocht. Perfecte oplossing.

Hoewel de bass en andere lage frequenties niet worden geforceerd zoals bij de welbekende Beats klinkt dit product goed. En de stereo weergave is ook niet slecht.

Heb jij ook een Superlux HD-668B (Zwart)?

Mag ik vragen waar je de ModMic heb gekocht?
Ik heb hem gehaald op Amazon.de

Maar tegenwoordig kun je ze ook in NL halen.
Bedank voor je antwoord. Ik zie ze nu inderdaad op Highflow. Wel jammer dat ze 16 euro duurder zijn in NL, maar ja, de koptelefoon die ik wil hebben ze helemaal niet in NL :P