Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-DS6500 (Zwart) Review

RBaan 4 februari 2015, 176 views

Sony MDR-DS6500 (Zwart)

Veel waar voor je geld. Storingsvrij muziek luisteren met de digitale uitgang, maar ook mogelijk met tulp stekkertjes. Snel even koffie pakken uit de keuken..? geen probleem!

Pluspunten

• Digitale uitgang
  • Vormgeving
  • Accuduur
  • Comfort

Minpunten

• Oorkussens zijn kwetsbaar
  • Batterijen niet zelf te vervangen

Het klinkt raar om surround geluid uit een koptelefoon te krijgen, maar tijdens het kijken van een film wordt al snel duidelijk dat er wel degelijk een extra dimensie te horen is.

Ik heb de koptelefoon nu een paar weken in mijn bezit en ik ben er zeer content mee. Na een kwartier heb je al niet meer door dat je hem op hebt en na een paar uur nog steeds geen warme oorschelpen of andere irritaties.

Qua vormgeving geef ik de 10 sterren, want daar heb ik niets op aan te merken, maar dit is natuurlijk een persoonlijke kwestie.

8 sterren voor duurzaamheid. Ik heb hem nog maar een paar weken in mijn bezit, dus dat is moeilijk te zeggen. Wel heb ik het idee dat de oorkussens kwetsbaar zijn. Bijvoorbeeld oorbellen en de DS6500 is geen goede combinatie.

Het bereik is prima, ik kan mijn hele huis (beneden, midden en zolder) doorlopen, zonder storen of het verbreken van de connectie. Het laadstation staat dan op de tweede verdieping.

de optische audio kabel voor digitaal geluid is meegeleverd en dat deze koptelefoon die optie heeft, is de hoofdreden voor de aanschaf. Heerlijk storingsvrij luisteren naar muziek... subliem!

Tot op heden zeer tevreden over deze koptelefoon en ik beveel hem dan ook warm aan.

Heb jij ook een Sony MDR-DS6500 (Zwart)?