Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-DS6500 (Zwart) Review

williampvNewbie 4 februari 2015, 115 views

Sony MDR-DS6500 (Zwart)

Had deze gekocht als vervanging van mijn oude Philips wireless headset, en was natuurlijk wat twijfelachtig over de “7.1 surround sound” kwaliteit van deze headset. Na gebruik moet ik wel toegeven dat ik mij beklaag dat ik deze nooit eerder gekocht had!

Pluspunten

• Hoge geluidskwaliteit
  • automatische uitschakelfunctie bij langere tijd geen geluidstreaming
  • verschillende functies voor geluid (cinema, gaming, stereo)
  • kan geluid compresseren / decompresseren

Minpunten

• Moet precies geplaatst worden op toren om te 'docken'
  • signaal gaat niet zo goed door 2 muren

Met verschillende settings voor ‘cinema’, ‘gaming’, ’stereo’ kan je je geluid aanpassen naar gebruik, en ook de keuze tussen compressed / uncompressed sound kan je al goede kwaliteitsverbetering geven naargelang je eigen hoorkeuzes. Het is enkel wat moeilijk om hem vlug op zijn laadstation te plaatsen (moet precies juist zijn of hij hangt scheef).

Heb jij ook een Sony MDR-DS6500 (Zwart)?