Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHP6000/10 (Zwart) Review

Chilion 3 februari 2015, 274 views

Philips SHP6000/10 (Zwart)

Budget koptelefoon met prima geluid

Pluspunten

• Stevig
  • Zit goed
  • Lengte snoer

Minpunten

• Veel lawaai buiten de schelpen

Een prima koptelefoon voor z'n prijs.

De geluidskwaliteit is beter dan je kunt verwachten voor deze prijs, uiteraard zal een dikke bas nooit goed klinken in een koptelefoon van 30 euro.

Het snoer is vrij lang wat heerlijk is voor wat bewegingsvrijheid achter je bureau. De koptelefoon is ook flink stevig en lekker degelijk, ik heb het hier dan even over het betere gooi en smijt werk over je bureau heen. De koptelefoon doorstaat dit alles en werkt dan alsnog helemaal goed.

Het enige nadeel is dat mijn collega's prima kunnen volgen wat voor muziek ik luister. Ze hebben er dus zelf ook maar eentje gekocht.

Heb jij ook een Philips SHP6000/10 (Zwart)?

Tja... da's ook een oplossing! :)