Turtle Beach Ear Force P11 Zwart Review

jellecraft2000 3 februari 2015, 562 views

Turtle Beach Ear Force P11 Zwart

Ik heb mijn Turtle Beach 3 jaar geleden gekocht, zowat nooit problemen mee gehad. Fijn ding om mee te werken, zit goed en is erg goed verstelbaar. Ook zit er een regelaar op de ~3m lange draad.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit (Mic als geluid)
  • surround sound
  • Goed verstelbaar
  • regelaar
  • lang draad
  • zit fijn voor langere tijd.

Minpunten

• draad kan te lang zijn (er zit wel een soort clipje bij die het bij elkaar houdt)
  • Er moet perse een USB verbinding zijn, anders doet hij het niet.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Ik zou deze headset zeer aanraden, omdat hij fijn zit, genoeg draad en een goede kwaliteit.

Verder MOET je perse USB verbinding hebben. Anders doet hij het niet. Hij kan dus niet op je telefoon, ook al zit er een audio jacket op.
Na 3 jaar veel plezier er mee hebben gehad, is hij kapot, helaas. Er is een kabeltje gebroken.

Ook zit er een regelaar op. Daar kan je je game geluid, en je chat geluid regelen. Ook kan je je mic muten. Dan komt er een rood lampje in plaats van een groen lampje op de regelaar.

Hij is goed, en goedkoop voor zijn kwaliteits klasse!
Aanrader dus! :) ;)

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force P11 Zwart?