Specificaties 2.5" behuizing met USB3.0 - Bekijk alle specificaties

Raidsonic Icy Box IB-AC6034-U3 (9.5mm) Aluminium Review

Retaliator 1 februari 2015, laatste update op 1 februari 2015, 393 views

Raidsonic Icy Box IB-AC6034-U3 (9.5mm) Aluminium

Ik draai vaak VM's vanaf USB (eenvoudig te vervoeren). Ik gebruikte eerder een USB 2.0 adapter met SATA II. Voor weinig geld hebben mijn VM's een enorme boost gekregen. Zie benchmark results voor meer informatie.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel
  • USB 3.0 met SATA III
  • Prima looks (aluminium)

Minpunten

• Vaste kabel

Mobiliteit Score: 4
Twee benchmarkscreenshots. De blauwe rand is de benchmark van de USB2.0 controller en de rode rand is de benchmark van de USB3.0 controller (de Icy Box dus).

Heb jij ook een Raidsonic Icy Box IB-AC6034-U3 (9.5mm) Aluminium?