Foscam FI9828P (FI9828W) Review

jll 27 januari 2015, 2.636 views

Foscam FI9828P (FI9828W)

Je krijgt veel waar voor je geld. Goede bouw kwaliteit en degelijke constructie. Geen twijfels bij het buiten ophangen van deze camera. Enige nadeel is dat de kabelslof die uit de camera komt vrij groot is.

Pluspunten

• Bouw kwaliteit
  • Beeldkwaliteit Dag
  • Verpakking

Minpunten

• Ethernetpoort connector vrij groot
  • I/O Connector groot
  • Wifi antenne connector niet afsluitbaar

Kwaliteit Score: 4

Heb jij ook een Foscam FI9828P (FI9828W)?

Welke video instellingen heb je gebruikt (op je NAS) of op de camera zelf.
Ik vind de 'nacht beelden niet goed bruikbaar voor beveiliging maar wellicht doe ik iets niet goed.
1280x960 10FPS image quality 5 vbr. Dat zijn nu de instellingen op een tweede systeem met een Synology met Surveillance station. Beeld wel ok alleen last van wat regen op de kap.
dank, ik ga het proberen