Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust Tecla Wireless Multimedia Keyboard & Mouse Review

Aidix 27 januari 2015, laatste update op 27 januari 2015, 503 views

Trust Tecla Wireless Multimedia Keyboard & Mouse

Trust heeft prima toetsenborden en muizen in het assortiment die net even goedkoper zijn dan die van de concurrentie. Lekkere muis en goed toetsenbord die zuinig met energie omspringen. Duurzaamheid heb ik geen problemen mee, mijn vorige (vrijwel identieke) trust wireless muis gaat al heel wat jaren probleemloos mee.

Pluspunten

• Heerlijke muis
  • Zuinig
  • Prima toetsenbord

Minpunten

• Geen
  • Mediatoetsen aan de zijkant nemen onnodig ruimte in

Ik had eerst een set van 40 euro van Rapoo gekocht (8200P). Nadat die op diverse PCs kuren vertoonde (bepaalde letters kwamen soms niet door) direct retour gedaan en een alternatief gezocht voor 40 euro of minder. Daarbij de sets van Logitech, Trust en Microsoft geprobeerd. Uiteindelijk vond ik de twee goedkoopste sets van Trust het best qua prijs prestatie verhouding.
De nog goedkopere Trust wireless set pricewatch: Trust Wireless Deskset 16593 heeft het lekkerste toetsenbord (geven net iets meer weerstand en maken minder geluid) maar de muis is wat simpeltjes.
Deze TECLA set heeft een prima in de hand liggende muis van een type wat ik thuis al een jaar of 5 gebruik. Die was toen nauwkeuriger en energiezuiniger dan wat duurdere sets van microsoft en logitech.
De toetsenplank tikt goed maar is wat aan de brede kant door de mediatoetsen aan de zijkant. Ik had ze liever bovenop gezien.

Kortom prima spul voor een leuk prijsje.

Heb jij ook een Trust Tecla Wireless Multimedia Keyboard & Mouse?