Specificaties 10,1" (1280x800), Android 4.4, WiFi - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaTab A10-70 (MediaTek MT8121) WiFi Blauw Review

gas0line 26 januari 2015, 3.093 views

Lenovo IdeaTab A10-70 (MediaTek MT8121) WiFi Blauw

Kom van een iPad2. Die aan mijn vriendin gegeven dus had een goedkoop tabletje nodig. Voornamelijk voor Youtube filmpjes kijken en wat internetten en mailen. En dat doet ie prima.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel en stabiel
  • Goed scherm en reageert goed op aanraken
  • Scherm

Minpunten

• Accuduur
  • Voedingskabeltje beetje kort

Mailen en internetten gaat goed maar dat YT is wat anders . De indeling is niet zo overzichtelijk als op mijn iPad. Maar dat kan aan het android systeem liggen.

Verder is de verbinding via 2.4Ghz prima en snel en is ie snel in werking en gebruik. Wel valt me de accuduur erg tegen. Maar misschien weer omdat ik die iPad gewend ben. Zelf als je 'm dagen niet gebruikt loopt de batterij behoorlijk terug.

Maar voor dit geld, heb er 156,= voor betaald heb ik verder geen klagen.

Heb jij ook een Lenovo IdeaTab A10-70 (MediaTek MT8121) WiFi Blauw?